Кошик
214 відгуків
Надійний продавець Prom.ua
ЛьвівМарка Вовчка 26
+380989718260
+380678458816
+380632156020
Магазин відеоігор Good-Game

Кошмар для Sony. Google анонсувала хмарний ігровий сервіс Stadia

Кошмар для Sony. Google анонсувала хмарний ігровий сервіс Stadia

Нещодавно, гігант нашого часу, Google, розповів про свій новий хмарний сервіс, що дозволить Вам в ваші улюблені ігри, використовуючи потужності компанії. Stadia буде доступна вже наступного року на усьому, що є у Вас вдома, а саме: ноутбуки, смартфони, телевізори, комп'ютери.

2018 рік скоріш за все стане кінцем ери ігрових консолей. І суть не в тому, що вони погані, а через те, що у 2019-му поняття покупки пластикової коробки, що зафарширована різними деталями, виглядає дещо застаріло. Вже тому, багато часу, різні IT-компані працюють над стрімінговими платформами, що дозволить користувачам грати, використовуючи потужності самих компаній. 

Простіше кажучи, гра буде запускатися "десь далеко" на сервах, а Ви, за допомогою інтернету,  отримуєте керовану картинку. Зникають проблеми завантаження, затримки, нехватка пам'яті, та зниження якості гри, щоб спокійно погратись. 

Одним з найбільш очікуваних ігрових стрімінгових сервісів був додаток від Google. Раніше компанія заявляла про так званий Project Stream, який повинен був стати конкурентом консолей Sony PlayStation і Microsoft Xbox.

Але, як заявили в Google днями, новий сервіс для хмарних ігор буде називатися Stadia, і повинен з'явитися вже цього року. 

Представники Google анонсували Stadia на Конференції розробників ігор у Сан-Франциско, повідомляє видання The Verge. У компанії заявили, що сервіс буде стрімити ігри через браузер Chrome, цифровий медіаплеєр Chromecast і пристрої Google Pixel. 

Поки відомо, що Stadia запустять у 2019-му в США, Канаді, Європі та Великій Британії, а грати "на відстані" можна буде через комп'ютер, телевізор, планшет і телефон. Крім цього, сервіс об'єднує всі платформи і дозволяє грати декільком гравцям з різних пристроїв і зберігати ігровий прогрес на будь-якому гаджеті. 

Однією з ключових новинок разом зі Stadia стала презентація фірмового контролера, який буде з'єднаний з пристроями за допомогою WiFi. 

 

Звичайно, користувачі Stadia зможуть грати за допомогою звичайних миші і клавіатури або джойстиків будь-яких виробників, але в Google вирішили поліпшити game-experience за допомогою свого оригінального контролера. 

 

Компанія також подбала про те, щоб користувачі могли транслювати свій ігровий процес прямо на YouTube. Для цього на джойстику Stadia є спеціальна кнопка. 

У Google говорять, що єдиною умовою користування новим сервісом буде швидкість підключення e 25 Мбіт/сек. На такій швидкості компанія обіцяє трансляцію гри з роздільною здатністю у 4К і кадровою частотою 60 fps. 

Щоб досягти таких результатів, Google створили спеціальні обчислювальні центри у співпраці з виробником мікросхем AMD. Кожен новий процесор Google буде виконувати 10,7 трильйона операцій на секунду, що в 2,5 рази випереджає продуктивність PS4 Pro і перевершує потужність Xbox One X у 1,7 рази. 

Кожна установка Stadia отримає процесор з частотою 2,7 ГГц і 16 Гб оперативної пам'яті. Скільки буде коштувати послуга "оренди" нових обчислювальних потужностей Google і трансляції ігор на ваш пристрій - поки невідомо. 

Що стосується ігор, - компанія вже протестувала Assassin's Creed Odyssey на своєму сервісі, а наступною грою повинна стати Doom Eternal, розробники якої також поки не оголосили дату релізу на різних платформах. 

Більше деталей про ігри, доступних на Stadia, дату запуску сервісу і вартості послуги повинні розповісти влітку 2019-го. 

Нагадаємо, одним з найперших відомих стрімінгових сервісів для ігор став PlayStation Now, який японська ігрова корпорація запустила у 2015-му після покупки невеликих схожих проектів Gaikai і OnLive. Бібліотека ігор для PS2 і PS3 була доступна всього за $20, а сервіс досі працює в США і Японії.

Компанія також подбала про те, щоб користувачі могли транслювати свій ігровий процес прямо на YouTube. Для цього на джойстику Stadia є спеціальна кнопка. 

У Google говорять, що єдиною умовою користування новим сервісом буде швидкість підключення e 25 Мбіт/сек. На такій швидкості компанія обіцяє трансляцію гри з роздільною здатністю у 4К і кадровою частотою 60 fps. 

Щоб досягти таких результатів, Google створили спеціальні обчислювальні центри у співпраці з виробником мікросхем AMD. Кожен новий процесор Google буде виконувати 10,7 трильйона операцій на секунду, що в 2,5 рази випереджає продуктивність PS4 Pro і перевершує потужність Xbox One X у 1,7 рази. 

Кожна установка Stadia отримає процесор з частотою 2,7 ГГц і 16 Гб оперативної пам'яті. Скільки буде коштувати послуга "оренди" нових обчислювальних потужностей Google і трансляції ігор на ваш пристрій - поки невідомо. 

Що стосується ігор, - компанія вже протестувала Assassin's Creed Odyssey на своєму сервісі, а наступною грою повинна стати Doom Eternal, розробники якої також поки не оголосили дату релізу на різних платформах. 

Більше деталей про ігри, доступних на Stadia, дату запуску сервісу і вартості послуги повинні розповісти влітку 2019-го. 

Нагадаємо, одним з найперших відомих стрімінгових сервісів для ігор став PlayStation Now, який японська ігрова корпорація запустила у 2015-му після покупки невеликих схожих проектів Gaikai і OnLive. Бібліотека ігор для PS2 і PS3 була доступна всього за $20, а сервіс досі працює в США і Японії.

Інші новини