Кошик
280 відгуків
Наш Telegram! Не пропусти знижки та оновлення товару!Підписатись
Львів
+380632156020
+380678458816
Магазин відеоігор Good-Game

Думка. Ubisoft повинна вибачитися — нова мобільна Prince of Persia жахлива

Думка. Ubisoft повинна вибачитися — нова мобільна Prince of Persia жахлива

Повинна, звичайно ж, з моральної точки зору. За фактом, серія Prince of Persia — власність компанії і вона може робити з нею що хоче. Хоч патинко-автомати випускати. Але довіра і прихильність фанатів не купиш, якщо змішуєш з брудом те, що їм дорого — чекай відповідної реакції. Я рідко по-справжньому «бомблю», але це саме той випадок.

Коли я побачив новину про те, що Ubisoft випустила на мобільниках аркада за мотивами класичного «Принца» 1989 року, я навіть зрадів. Тому що я люблю раннеры, якщо тобі потрібно вбити буквально 2-3 хвилини — вони рятують. Так і якісні, багаті на вміст гри на такий механіці робити можна, Super Mario Run тому хороший приклад.

Але Prince of Persia Escape — це якесь знущання.

Про геймплей багато не скажеш: раннер він і є раннер. Але тут у нас випадок якийсь надто мінімалістичний (так-так, виправдовуйтеся стилізацією) — крім стрибків у грі немає нічого. Ні якихось хитрих ситуацій, ні додаткових механік, ні бонусів. Гра пуста, вона примудряється набриднути за п'ятнадцять хвилин. Навіть збір самоцвітів не несе ніякої мети — не можна купувати поліпшення, костюми з'являться «скоро». Єдине застосування камінчиках зараз — моментально відроджуватися після смерті.

Виглядає все абсолютно огидно — просто подивіться на скріншоти. Знову стилізація? Ну і зробили би гарний восьмибітний піксель-арт!

До чого це неймовірно потворне 3D? Я насилу вірю, що якийсь відділ якості Ubisoft подивився на фінальний продукт і схвалив його. У гри з такою картинкою я тапал на зорі Android-ери, на найбільш першому Samsung Galaxy — і навіть тоді це було днищем. А це днище ще й примудряється гальмувати на iPhone SE, який без проблем тягне на ультра-налаштуваннях дуже графонистую Shadowgun Legends. При цьому розробники забули, що саме зробило оригінальну гру сенсацією в кінці 80-х — неймовірно реалістична по тим часам анімація. Як рухається нещасний трехполигональный Принц в новій грі — промовчу.

 

І все це завалено рекламою. Постійний банер внизу, 30-секундні ролики перед кожним рівнем (тобто кожну хвилину) — «Снайпер 3Д: ігри стрілялки», «Гра для фанатів героїв меча і магії!», поїхали кліпи з TikTok та інші чудові програми кричать, ховають «хрестик», роблять все, щоб ви випадково перейшли в App Store. І це гра від великого видавця? Відключається це розпуста за 230 карбованців — за ці гроші можна придбати чудову Alto's Odyssey.

Я не розумію, для кого зробили цю гру. Для ультраказуальной аудиторії? Так вона не знає Принца Персії, не оцінить стилізацію під стародавню гру з 80-х — немає сенсу бруднити ім'я Принца, щоб «продати» їй черговий раннер.

А може, це подарунок хардкорних фанатів серії?

Ха, я чомусь впевнений, що вони відреагують на гру так само, як і я. Коли Konami робить патинко-автомати по Metal Gear, вона хоча б малює дорогущу графіком, оформляє всі стильно, вкладає в це великі гроші. Та й цільова аудиторія там специфічна, але зрозуміла. Тут же у нас справжній плювок в обличчя фанатам, зібраний за копійки носить ім'я великої серії. Ми це помітили. Ми запам'ятаємо це.

Інші новини