Дизайнер Dying Light 2 розповів про наративі, сеттінге і паркур в грі

Ми знали, що нам, можливо, не вистачає досвіду, тому ми хотіли попрацювати з людиною, у якого його достатньо. У нас є ціла стіна в кімнаті наративної команди, присвячена взаєминам між персонажами — на ній є стікери, малюнки та стрілки, що все це пов'язують. Ми вважаємо, що поєднання важливих і не дуже рішень дозволить гравцям створити свою версію міста та пісочниці, де буде відрізнятися не тільки історія, але і геймплей.
Авеллон допоміг команді опрацювати сеттінг майбутньої гри. Сам Смектала називає світ Dying Light 2 «сучасними темними віками», тому що в ньому дуже легко провести паралель з середньовіччям.
Ресурсів не вистачає, технологій майже не залишилося — лише ті, які люди все ще можуть підтримувати в робочому стані. Коли ти думаєш про середньовічних часах, то на думку відразу ж приходять інтриги, зради і суворі закони — якщо ти щось крадеш, то тобі відрізають руку. Або ж стосунки між людьми з владою і тими, кому не так пощастило. Ми використовуємо всі ці архетипи.
Оскільки багато геймери при згадці Dying Light згадують паркур, творці вирішили розбавити їм і бойову систему. Провідний дизайнер зазначив, що з його допомогою гравці зможуть не тільки завершувати бій, але і починати його. Або робити якісь трюки прямо по ходу бою.
Гра вийде в 2019 році на PS4, Xbox One і PC. Точної дати релізу поки немає. Нагадаємо, раніше розробники розповіли про систему вибору і пояснили, чому вони називають свій проект «наративної пісочницею».
Інші новини
- Все що відомо про очікуючу Resident Evil VillageВсі ми чекаємо Resident Evil Village, (Resident Evil 8). Чого нам очікувати, яким буде сюжет і геймплей. Перші здогадки.Все що відомо про очікуючу Resident Evil Village
- Ігри для компаній на PS4Втомилися гортати сотні сторінок з іграми для підбору гри для компанії? Ми зробили це за Вас!Ігри для компаній на PS4